woensdag 3 mei 2017

Huisje - boompje - BABY!

Dag allemaal!

Blijkbaar moet ik me niet schamen over mijn bergen papier, als ik jullie reacties mag geloven moet ik het maar een bergje noemen. Grappig dat we toch allemaal denken dat dat ene blokje er nog wel bij kan...

Al een tijde zit ik met de te liften kaart van Knutsels en Kadootjes in m'n hoofd. Ik wilde hem graag in het vierkant uitwerken, maar wist niet goed hoe. Heel wat papier bij elkaar gelegd en zelfs geknipt en gestanst, maar het leek steeds maar niet te kloppen. Totdat ik mijn groene basiskaartjes tegenkwam, toen wist ik het meteen!


De basis is dus een groene, meer bepaald limegreen, vierkante basiskaart. Daarop deed ik dp met een houtdessin. Een glittervierkant met daarop weer limoengroene vierkantjes met een stiksteekje. Nog meer vierkantjes in hetzelfde glitter papier. Yep, het zijn heel wat vierkantjes!
Toen ik alles gesneden en gelegd had dacht ik, dit MOET een babykaartje worden. De combinatie van het houtdessin en het groen deed me daar heel erg aan denken. Zwarte accenten op een babykaartje zijn altijd zo stoer, dus ook dat moest er zeker bij! Ik nam mijn stempelsetje van Eline erbij en splitste de stempel "Huisje boompje BABY!" op in drie zodat ik drie vakjes bedekt had. De fopspeen is ook van Eline. Nog een stukje zwart bakkerstouw en "Ready Freddy".

Ik wil dit kaartje graag laten meedoen aan volgende challenges:

Nu alleen nog wachten totdat de gelegenheid zich voordoet om deze kaart te versturen.

Liefs,
Sarah

10 opmerkingen:

!neke zei

Prachtige strakke kaart geworden !!!!!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Sarah...leuke sketch en weer super mooi afgewerkt...

lieve groetjes
Rosina

Danielle zei

Heel leuk gedaan dit! Mooi, dat limegroen met het houtpapier.

Monique zei

Je bent er even mee bezig geweest, zodat het idee vorm kreeg. Maar het resultaat is er dan ook naar. Prachtig gedaan!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique

Larissa zei

Tof kaartje.
Erg flitsend dat lime groen.

Angelique zei

Hele mooie kaart, de kleurencombinatie is mooi sprekend. En wat een leuke tekst is dat.
lieve groetjes Angelique

Marja zei

Leuke kaart!
Fijn dat je meedoet bij De Egel.
Groetjes Marja.
Dt De Egel.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
Groetjes van Jacqueline

Martha zei

Hoi hoi sarah,
Mooi modern geheel
Leuk babiekaartje,
Liefs van Martha

Hermien zei

Prachtig kaartje lekker strak...bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien